Новости проекта
С Новым годом и Рождеством!
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 0 человек

Адукацыйная вобласць "Элементарныя матэматычныя ўяўленні"

Дата: 24 февраля 2019 в 02:10
Праграмныя задачы
               ДРУГАЯ малодшай групе АД ТРОХ ДА ЧАТЫРОХ ГАДОЎ
Мэта: фарміраванне ўяўленняў аб матэматычных характарыстыках навакольнага свету, цікавасці да матэматыкі.
Задачы развіцця выхаванца ў дзейнасці:
развіваць:
псіхічныя працэсы, уважлівасць, настойлівасць;
фарміраваць:
элементарныя ўяўленні пра колькасць, прасторавыя і часовыя арыентоўкі;
уменне групаваць прадметы па адной прыкмеце;
выхоўваць:
інтэлектуальныя пачуцці, культуру пазнання;
пачуццё ўпэўненасці ў сабе, камфорту ў навакольным.
Колькасць і кошт
Уяўленні аб:
спосабах ўстанаўлення роўнасці і няроўнасці груп прадметаў або іх малюнкаў (накладанне, прыкладанне, графічнае суаднясенне);
спосабах слоўнага абазначэння колькасці ( "шмат", "адзін", "два", "тры");
спосабах слоўнага абазначэння роўнасці і няроўнасці ( "столькі - колькі", "пароўну", "аднолькава", "больш", "менш").
уменні:
усталёўваць адносіны паміж групамі прадметаў практычным шляхам (накладанне, прыкладанне, графічнае суаднясенне);
адказваць на пытанне "колькі?" словамі "шмат", "адзін", "два", "тры" (без ліку);
адказваць на пытанні "Чаго больш?", "Чаго менш?" выразамі "больш", "менш", "столькі - колькі", "пароўну", "аднолькава";
знаходзіць групы прадметаў "шмат" і "адзін" у абстаноўцы знаёмага памяшкання.
велічыня
Уяўленне аб параметрах велічыні (даўжыня, шырыня, вышыня) і адпаведных ім характарыстык велічынь аб'ектаў навакольнага свету (доўгі, кароткі, шырокі, вузкі, высокі, нізкі, тоўсты, тонкі, вялікі, маленькі).
ўменні:
называць велічыню характарыстыкі ( "доўгі", "кароткі", "нізкі", "высокі", "шырокі", "вузкі", "тоўсты", "тонкі", "вялікі", "маленькі") і паказваць параметры велічыні прадмета ( даўжыня, шырыня, вышыня), таўшчыню і велічыню ў цэлым;
параўноўваць прадметы па параметрах велічыні (даўжыня, шырыня, вышыня), па таўшчыні і велічыні ў цэлым накладаннем, дадаткам; пазначаць вынік параўнання словамі "даўжэй - карацей", "шырэй - ужо", "вышэй - ніжэй", "таўсцей - танчэй", "больш - менш";
будаваць спарадкаваныя (сериационные) шэрагі з 3 - 5 прадметаў;
групаваць прадметы па параметрах велічыні.
Геаметрычныя фігуры і форма прадметаў
Уяўленні аб:
геаметрычныя фігуры (круг, квадрат, трохвугольнік, шар, куб, цыліндр) на аснове глядзельнай і Датыкальны-рухальнага абследавання;
славесным пазначэнні ў актыўнай прамовы вядомых геаметрычных фігур.
ўменні:
адрозніваць, называць і абследаваць Датыкальны-рухальным шляхам геаметрычныя фігуры: круг, квадрат, трохвугольнік, шар, куб, цыліндр;
групаваць і класіфікаваць геаметрычныя фігуры па адной прыкмеце (форма, велічыня, колер).
прастору
Уяўленні аб:
прасторавай сіметрыі некаторых частак цела (правая і левая часткі цела);
прасторавых арыенцірах на аркушы паперы (у сярэдзіне ліста, уверсе, унізе, у кутках уверсе, у кутках унізе).
ўменні:
вызначаць размяшчэнне аб'ектаў на аркушы паперы (у сярэдзіне ліста, уверсе, унізе, у кутках уверсе, у кутках унізе), словамі пазначаць іх;
арыентавацца на сабе, выразна вылучаючы правую і левую боку;
вызначаць становішча аб'ектаў ад сябе ў найбліжэйшай (на адлегласці выцягнутай рукі) прасторы;
арыентавацца ў памяшканнях групы, дзіцячага саду.
час
Уяўленне аб частках сутак (раніца, дзень, вечар, ноч), часах года (зіма, лета, вясна, восень) на аснове характэрных дзеянняў дзяцей у гэтыя адрэзкі часу, яркіх праяў нежывой прыроды.
Уменне адрозніваць і вызначаць часткі сутак (раніца, дзень, вечар, ноч), часы года (зіма, лета, вясна, восень) на аснове назіранняў, уласнага вопыту, пры разглядзе твораў выяўленчага мастацтва.
Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.