Новости проекта
С Новым годом и Рождеством!
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 0 человек

Праект "Школа - тэрыторыя здароўя"

Дата: 15 февраля 2019 в 16:18, Обновлено 5 апреля 2021 в 13:31
План мерапрыемстваў
Дзяржаўнай установы адукацыі
“Любушанскі навучальна-педагагічны комплекс
дзіцячы сад – сярэдняя школа” па рэалізацыі праекта
“Школа – тэрыторыя здароўя” 
п/п
Мерапрыемствы
Тэрмін правядзення
Адказныя
1. Арганізацыя адукацыйнага працэсу. Рэжым работы ўстановы
1.1.
Расклад спецыяльна-арганізавай дзейнасці, вучэбных, факультатыўных заняткаў. Аптымальная арганізацыя навучальнага дня і тыдня з улікам магчымых нагрузак для навучэнцаў розных узроставых груп
жнівень,
студзень
Намеснікі дырэктара па асноўнай дзейнасці
1.2.
Планаванне і арганізацыя работы ўстановы адукацыі ў шосты школьны дзень
жнівень,
на працягу года
Намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці
1.3.
Арганізацыя навучання на даму
жнівень,
на працягу года
Намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці
1.4.
Работа педагогаў, накіраваная на фарміраванне здаровага ладу жыцця праз вучэбныя прадметы, спецыяльна арганізаваную дзейнасць (АБЖ, фізічная культура і здароўе, біялогія, хімія, гісторыя, літаратура, геаграфія і інш.)
па вучэбным праграмам,
на працягу года
Педагогі
1.5.
Размеркаванне навучэнцаў па групах заняткаў па фізічнай культуры
жнівень,
студзень
Намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці
1.6.
Арганізацыя інтэграванага навучання і выхавання, работы пункта карэкцыйна-педагагічнай дапамогі
жнівень,
на працягу года
Намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці
1.7.
Стварэнне ўмоў і забеспячэнне матэрыяльна-тэхнічнай базы для правядзення ўрокаў фізічнай культуры і здароўя
пастаянна
Чалей Т.Р.
1.8.
Улік наведвальнасці заняткаў
пастаянна
выхавальнікі, класныя кіраўнікі
1.9.
Арганізацыя ў рэжыме навучальнага дня:
- правільнае размяшчэнне навучэнцаў пры пасадцы;
- фікульхвілінка  на занятках, уроках (дашкольныя групы, 1-11 класы);
- гімнастыка для вачэй на кожным уроку;
- рэжым праветрання;
- дынамічныя паўзы паміж урокамі
штодзённа,
пастаянна
выхавальнікі, настаўнікі, класныя кіраўнікі
1.10.
Асветніцкая дзейнасць і прапаганда па пытаннях аховы і зберажэння здароўя: - праз правядзенне урокаў па АБЖ; - правядзенне класных гадзін, гутарак, круглых сталоў і інш. па пытаннях захавання здароўя з удзелам супрацоўнікаў ЦРБ;
- правядзенне бацькоўскіх сходаў
згодна з планам
выхавальнікі, настаўнікі, класныя кіраўнікі, педагог сацыяльны,
2. Кантроль за вучэбнай нагрузкай
2.1.
Рацыянальнае размеркаванне кантрольных работ
графік
Намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці
2.2.
Кантроль за дазіроўкай дамашніх заданняў
згодна з планам самакантроля
Намеснікі дырэктара па асноўнай дзейнасці
3. Захаванне санітарна-гігіенічных нормаў  
3.1.
Выкананне санітарна-гігіенічных нормаў у будынках установы адукацыі
пастаянна
Кіраўніцтва
3.2.
Стварэнне бяспечных умоў на тэрыторыі ўстановы для навучальных, гульнявых заняткаў і адпачынку
пастаянна
Кіраўніцтва
3.3.
Забеспячэнне светлавога і цеплавога рэжыму ва ўстанове
пастаянна
Кіраўніцтва
3.4.
Своечасовы інструктаж па ахове працы і выкананні патрабаванняў санітарна-гігіенічных нормаў работнікаў установы адукацыі, правядзенне навучання па правілах бяспечных паводзін вучняў
пастаянна
Адказныя асобы
4. Медыцынскае абслугоўванне
4.1
Збор інфармацыі пра стан здароўя дзяцей
верасень
4.2.
Медыцынскія агляды, прышчэпкі навучэнцаў
згодна з планам
Фельчар Любушанскага ФАПа Целяк М.А.
4.3.
Праходжанне медыцынскіх абследаванняў работнікамі ўстановы адукацыі
згодна з графікам
Работнікі ўстановы
4.4.
Аказанне першай даўрачэбнай дапамогі дзіцяці
па неабход-насці
Педагогі
4.5.
Работа па падрыхтоўцы да аздараўлення навучэнцаў на працягу года і ў канікулярны перыяд і
згодна з планам
Намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці
4.6.
Кантроль за станам здароўя вучняў пасля хваробы (наяўнасць даведкі ад лекара-педыятра, фельчара)
Класныя кіраўнікі, выхавальнікі даш. адукацыі
5. Псіхолага-педагагічнае суправаджэнне адукацыйнага працэсу
5.1.
Дыягнастычная дзейнасць па розных напрамках аховы псіхічнага і фізічнага здоровья навучэнцаў
на працягу года
Педагог-псіхолаг РСПЦ
5.2.
Сацыяльная падтрымка малазабяспечаных і сем’яў,  якія маюць у гэтым патрэбу
згодна з планам а педагога сацыяльнага
Педагог сацыяльны
5.3.
Забеспячэнне пераемнасці паміж ступенямі навучання
у адпаведнасці з планам работы
Намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці
5.4.
Фарміраванне карэктных этычных адносін да асобы дзіцяці і яго здароўя
пастаянна
Класныя кіраўнікі, педагогі, выхавальнікі даш. адукацыі
6. Арганізацыя здаровага і рацыянальнага харчавання навучэнцаў
6.1.
Забеспячэнне сталовай абсталяваннем і посудам
чэрвень-жнівень
Еўдакіменка С.А.
6.2.
Выкананне графіка харчавання
пастаянна
Кіраўніцтва, бракеражная камісія
6.3.
Кантроль за адпаведнасцю штотыднёвага меню прыкладнаму і якасці прыгатаваных страў
штодзённа
Бракеражная камісія, савет па харчаванні
7. Фізкультурна-аздараўленчая і спартыўна-масавая работа
7.1.
Прапаганда і навучанне прыёмам захавання здароўя на занятках АБЖ, фізічнай культуры і здароўя, біялогіі, ДМП
на працягу года
Настаўнікі фізічнай культуры і здароўя, кір. фіз. выхавання
7.2.
Ахоп навучэнцаў пазакласнай фізкультурна-аздараўленчай і спартыўна-масавай работай
верасень
Настаўнікі фізічнай культуры і здароўя, кір. фіз. выхавання
7.3.
Арганізацыя пазаўрочных спартыўных мерапрыемстваў (Дні здароўя, спаборніцтвы)
згодна з планам
Настаўнікі фізічнай культуры і здароўя
7.4.
Работа спартыўных секцый
на працягу года
Алексіевіч В.С.
8. Выхаваўчая работа
8.1.
Мерапрыемствы ў рамках раённых, абласных, рэспубліканскіх, міжнародных акцый, конкурсаў, аглядаў, спаборніцтваў, турніраў па здароваму ладу жыцця
на працягу года
Класныя кіраўнікі, выхавальнікі, педагогі
8.2.
Мерапрыемствы  па  пажарнай бяспецы: рэйды, акцыі, сустрэчы з супрацоўнікамі  Бярэзінскага  РАНС, конкурсы, выставы і інш. з улікам узросту дзяцей (дашк. групы, 1-4 кл., 5-8 кл., 9-11 кл.)
на працягу года
Класныя кіраўнікі, выхавальнікі, педагогі
8.3.
Мерапрыемствы па фарміраванні культуры здаровага ладу жыцця, у т.л. у  рамках штогадовай унутрышкольнай  і  раённай спартакіяды навучэнцаў: спартыўныя спаборніцтвы, конкурсы малюнкаў і плакатаў, таварысцкія сустрэчы, акцыі,  сямейныя спартландыі, сустрэчы  са спецыялістамі УЗ “Бярэзінская ЦРБ”, валеолагам ДУ “РЦГіЭ”, анкетаванне  і інш. з улікам узросту дзяцей (дашк. групы, 1-4 кл., 5-8 кл., 9-11 кл.)
на працягу года
Класныя кіраўнікі, выхавальнікі, педагогі
8.4.
Удзел грамадскіх аб’яднанняў  у мерапрыемствах па здароваму ладу жыцця з улікам узросту дзяцей (акцябраты, піянеры, БРСМ)
на працягу года
Педагог-арганізатар, актыў БРСМ, актыў БРПА
9. Кантроль за станам здароўя навучэнцаў
9.1.
Кантроль за арганізацыяй харчавання
штодзённа
Кіраўніцтва
9.2.
Кантроль за захвораваемасцю
1 раз у квартал
Кіраўніцтва
9.3.
Кантроль за выкананнем санітарных правілаў і нормаў, аховы працы, правіл бяспечных паводзін
пастаянна
Кіраўніцтва
9.4.
Кантроль за станам пазакласнай і выхаваўчай работы
згодна з планам работы ўстановы
Кіраўніцтва
9.5.
Кантроль за якасцю адукацыйнага працэсу, кантроль за станам выкладання вучэбных прадметаў, адукацыйнага працэсу дашкольных груп
згодна з планам работы ўстановы
Кіраўніцтва
 Намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці            Г.М.Атрошчанка
Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.